hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم| بیعتی برای آغاز یک حکومت جهانی /مسیح زنده است

قم| بیعتی برای آغاز یک حکومت جهانی /مسیح زنده است

براساس آیات قرآن، اسناد تاریخی و روایات صحیح، حضرت عیسی (ع) با حضرت مهدی (عج) ظهور و بیعت کرده و این بیعت سرآغاز تاسیس یک حکومت جهانی است.

رویداد ایران:سمانه سادات فقیه سبزواری: با ظهور مسیح (ع)، جهان مسیحیّت خرسندی عمیق خود را ابراز نماید و فرود عیسی(ع) را برای خود در برابر ظهور مهدی(عج) برای مسلمانان، موهبتی الهی پندارند و طبیعی است که حضرت مسیح (ع) از کشورهای مختلف آنان دیدار کند، و خداوند نشانه‌ها و معجزه‌هایی را به دست او آشکار سازد و جهت هدایت تدریجی مسیحیان به اسلام در درازمدت اقدام نماید. در نتیجه، نخستین نتایج سیاسی فرود مسیح (ع) کاهش دشمنی حکومت‌های غربی نسبت به اسلام و مسلمانان و به گفته روایات، انعقاد پیمان صلح و آتش بس بین آنها و حضرت مهدی(عج) خواهد بود. در آستانه ایام ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) با علامه نجاح طائی بزرگترین نویسنده شیعی که آرامش وهابیت را برهم زده و کتابی را با عنوان (المسیح: اهل البیت لایتقدمهم احد) تألیف کرده است گفت‌وگویی انجام داده ایم که بدین شرح است:

*چرا حضرت عیسی (ع) لقب مسیح داده شده است؟ 

علامه نجاح طائی: لفظ«مسیح» ضمن بشارتى كه جبرئیل به مادرش داده بود آمده است و قرآن آن بشارت را چنین حكایت نموده: «إِنَّ اللهَ یُبَشِّرُكِ بِكَلِمَةٍ مِنْهُ اسْمُهُ الْمَسِیحُ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ...» پس قبل از آنكه آن حضرت، نابینایی را بینا كند و یا بیمارى را شفا دهد از سوی خداوند مسیح نامیده شده و اصولا به حكم این آیه حضرت عیسی (ع) قبل از ولادت، مسیح نامیده شده بود.

*آیا حضرت عیسی (ع) واقعا به صلیب کشیده شده است؟ قرآن دراین راستا چه نظری دارد؟

علامه نجاح طائی : قرآن کریم در آیه 157 سوره نساء بر پندار قوم یهود و عقیده بعضی از فرق مسیحیت درباره مرگ حضرت عیسی(ع)  خط بطلان می‏ کشد. در این آیه آمده است که گفتند: ما مسیح، پیامبر خدا، را کشتیم ولی آنها او را نکشتند و دار نزدند؛ بلکه امر بر آنها مشتبه شد. «آنان که درباره انتقال حضرت مسیح به عالم بالا اختلاف و گفت و گو می‏ کنند در شک و تردید هستند و به یقین حضرت عیسی (ع) کشته نشده است؛ بلکه خداوند او را نزد خود برد که او قادر و داناست»

همچنین خداوند در کتاب شریف قرآن می فرماید: «به یاد بیاور آن گاه را که خداوند فرمود: ای عیسی، من تو را به قرب خود بالا می ‏برم و از معاشرت کافران پاک می‏ گردانم»
 
این آیات شریفه، مؤید این هستند که حضرت عیسی (ع)  کشته نشد، بلکه به آسمان عروج کرد و یهودیان مدعی قتل عیسی (ع) بودند و مسیحیان نیز گمان می‏ کردند یهودیان، حضرت عیسی (ع) را به صلیب کشیده و به قتل رسانده اند و پس از قتل، خداوند او را از میان قبر به سوی آسمان برده است. اما قرآن کریم به زنده بودن حضرت عیسی (ع) بشارت می دهد ومی فرماید «نخواهد مرد تا همه اهل کتاب به او ایمان آورند».






* کتاب آسمانی انجیل چه زمانی به حضرت عیسی مسیح (ع) نازل شد؟

علامه نجاح طائی: کتاب انجیل درهمان ساعات اولیه ولادت حضرت عیسی (ع) به ایشان نازل شد و آن حضرت با انجیل برای همه مردم صحبت کرد و فرمود:«إِنِّي عَبْدُ اللَّهِ آتَانِيَ الْكِتَابَ وَجَعَلَنِي نَبِيًّا » منم بنده خدا به من كتاب داده و مرا پيامبر قرار داده است.

*آیا سندی تاریخی مبنی براینکه کودکان به درجه نبوت و امامت رسیده اند وجود دارد؟

علامه نجاح طائی: به استناد قرآن عیسی (ع) در گهواره سخن گفت و فرمود: «من بنده خدایم، خداوند به من کتاب آسمانی داد و مرا پیامبر نمود» که این خود دلیل موثقی است برای اینکه ایشان در سنین کودکی به درجه نبوت رسیده اند. همچنین در روایات تاریخی شیعی آمده، زمانی که نبی مکرم اسلام در غار حرا به درجه نبوت رسید 40 سال از عمرشریفشان می گذشت و حضرت علی (ع) نیز که آن زمان نوجوانی 10 ساله بود به حضرت محمد (ص) ایمان آورد و از سوی خداوند به عنوان جانشین پیامبر اسلام برگزیده شد، همچنین حضرت جواد الائمه (ع) در زمانی که هشت سال داشتند به درجه امامت نائل شدند و  امام زمان (عج) نیز در سنین خردسالی به ولایت رسیدند که در این راستا روایتی از امام رضا (ع) وجود دارد که ایشان به صورت کامل به این سوال پاسخ گفتند. «انا اهل بیت یتوارث اصاغرنا عن اکابرنا القذة بالقذة» ما خاندانی هستیم که خردسالانمان مو به مو از بزرگسالانمان ارث می برند.» این روایت بیانگر این حقیقت است که مقام امامت ربطی به کمی و زیادی سن ندارد .

*چرا و چگونه انجیل مورد تحریف قرار گرفت؟

علامه نجاح طائی: احبار یهود به دروغ خود را مسیحی معرفی و انجیل را تحریف و تزویر کردند که هدف نهایی آنها از بین بردن دین خدا بود و برای رسیدن به این هدف دست به چنین اقداماتی زدند و اعلام کردند که انجیل به همین صورت است و نسبت به تالیف یک انجیل دروغین اقدام کردند. 

*آیا مصداق چنین مسئله ای در اسلام هم وجود دارد؟

علامه نجاح طائی: کعب الاحبار نیز در زمان عمربن خطاب خود را مرجع مسلمانان معرفی کرد و سه بار در مسجد نبوی موعظه داشت، یکی از روزهایی که به صورت خاص مردم را موعظه می کرد روز جمعه بود و احادیث دروغ به مردم می گفت و در تلاش بود اسلام را تحریف کند ولی اسلام با تدبییر نبی مکرم اسلام از شرتحریف کنندگان محفوظ ماند.

*چه شاخصه ای وجود دارد که انجیل تحریف شده است؟ 

علامه نجاح طائی: کتاب انجیل که در حال حاضر نزد مسیحیان معروف است و مورد استفاده قرار می گیرد بیانات ضد خدا، ضد حضرت عیسی(ع) و مردم صالح و مومنان مسیحی وجود دارد، اهداف شیطانی را دنبال می کند که این نشان می دهد آنچه در حال حاضر به عنوان انجیل دست مسیحیان است تحریف شده و این متونی نیست که خداوند وحی کرده باشد و چه بسا که این متون به دست شیاطین نوشته شده است.

*در قرآن کریم به صورت مکرر از حضرت عیسی (ع) یاد شده، آیا در انجیل نیز بشارت نبوت حضرت محمد (ص) داده شده است؟

علامه نجاح طائی: نام حضرت عیسی(ع) 25 بارو لقب هایشان 13 بار در قرآن آمده است . همچمنین در انجیل هم از حضرت محمد (ص) و هم از حضرت علی (ع) یاد شده و دشمنان تلاش کردند که اذکار علی و محمد را در این کتاب آسمانی حذف کنند ولی در انجیل واقعی از حضرت علی (ع) به عنوان ایلیا یاد شده است. 

*چرا مسیحیان چند فرقه شده اند و انجیل در چهار نسخه مختلف وجود دارد؟

علامه نجاح طائی: تزویر و تحریف انجیل روی مسیحی ها هم تاثیر گذاشته و آنها را به چند قسمت کرده و این اقدام توسط قصیص های  بی دین  مسیحی و احبار یهودیانی صورت گرفت که به دروغ خودشان را متدین و مسیحی معرفی کردند.

*مهمترین نتیجه سیاسی ظهور حضرت عیسی (ع) چیست؟

علامه نجاح طائی : حضرت عیسی (ع) زمانی که حضرت مهدی (عج) ظهور می کنند، همراه ایشان ظهور کرده و در این هنگام نماز جماعتی در سرزمین قدس برپا می شود و امام مهدی (عج) از حضرت عیسی (ع) می خواهد که جلو بایستند که نماز را به ایشان اقتدا کنند ولی آن حضرت از این اقدام امتناع کرده و به حضرت مهدی (عج) می فرماید که شما پسر حضرت زهرا (س)، پسر علی بن ابی طالب (ع) و پسر پیامبر (ص) هستید و من با شما بیعت می کنم، شما امام هستید وحق ولایت دارید و من سرباز شما هستم و پس از آن  به عنوان یک سرباز جلوی همه مسیحی هایی که شیعه شدند و همه شیعیانی که در دنیا تابع حضرت مهدی (عج) هستند با آن حضرت بیعت می کند و در نتیجه در کل دنیا یک نظریه اطاعت از فرمانده کل قوا که همان حضرت مهدی (عج) است مطرح می شود.

*در ارتباط با حکومت جهانی که توسط امام مهدی (عج) برپا می شود بگویید؟

علامه نجاح طائی : آنچه مهم است، خداوند دنیا را بدون ولی نمی گذارد و پس از اینکه زمین را خلق کرد حضرت آدم را به عنوان نبی به زمین فرستاد که جهل و تاریکی را به ساکنین زمین نشان دهد و آنان را به سمت روشنایی هدایت کند به همین دلیل حضرت مهدی (عج)  به عنوان ولی و رهبر دنیا همچنان در قید حیات است و اگر اهل بیت (ع) از بین بروند دنیا نیز از بین می رود و اگر حضرت مهدی(عج) کشته شود قیامت می شود و این اتفاق نخواهد افتاد مگر آنکه حکومت جهانی اسلامی تأسیس شود و این حکومت، عدالت را دردنیا برقرار وظلم وجور را از بین می برد و حکومت های استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی را نابود می کند.








امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد